Wednesday, July 21, 2010



haha. bila tak ada kerja, macam nilah jadinya. edit profile myspace. hohoho. kerja aku yang baru sejak akhir-akhir ini. by the way, 6 subjek telah kutempuh. 3 subjek lagi esok. harap-harap results oklah kali ni. harap sangat math dapat markah higher than mid-year. science senang. bolehlah dapat a. insyallah. bm, tak confident sangatlah (lepas dengar cikgu hashimah kata "kenapa kelas awak teruk sangat ni ? bm a sikit je, b ramai tahu, c pun ada.". ternganga aku. aku memang dah target bm dapat b. hohoho. nampak gayanya dapat b. hmm. agama ? bolehlah a. sejarah ? esok. aku yakin aku boleh ! lagipun yang masuk bab 4, 5, 6 je. bab tu tak adalah susah sangat. cuma memerlukan lebih usaha. aku dah baca dah minggu lepas sejarah. tinggal nak refresh balik sahaja. ok, i wanna  study ! so, goodbye and xxxo my dear blog and followers (syera, hazraz, along) !

miranda cosgrove - kissin' u