Sunday, September 26, 2010

bluffing with me


hari ni saya nak cerita apa-apa aje. hari ini aku online facebook dan blogger. biasalah. main game baking life. hobi aku buat kek cawan (cupcakelah tu !) . benda tu macam sengal je sebenarnya or should i say boring. 

esok aku tak sekolah :P (jangan jealous). tu pun sebab mama pergi jb. tak bagi along bawa kereta (walaupun ada lesen). mama kata along bawa kereta ganas sangat (aku yang cite sebab masa silat dia hantar aku pergi sekolah). preeeeeeeeeeeeeeeeeeeeett. tu cara dia brek (ternganga aku). 

ahaaaa. hari ni dah berapa syawal ? aku tak kiralah. maklumlah family aku ni jenis raya dua hari jeh bulan syawal. bak kata along> jangan jadi melayu.com . islam suruh raya dua hari jeh. tapi orang sekarang ni hah, raya lebih-lebih. pelik kan, kan ?

kepada yang terasa, maaflah. HAHA. ini hakikat tentang orang-orang sekarang. sebenarnya, betul kan, kan, kan, kan ? (woi, dah dahlah tu !)

au revoir
(saja buat bahasa perancis)