Monday, January 17, 2011

Jet Supersonik

WHOAAAA XD Ada jet lalu beberapa minit yang lalu dekat atas rumah. Supersonik kot jet. Pekak telinga aku sekejap. Bergegar rumah. Aku yang tengah dengar lagu David Guetta teruja XD Dah lama jet tu tak lalu rumah aku. Adalah dalam 2 tahun. Hari dia lalu. Tepat-tepat atas rumah aku. Biasanya dalam 4 jet lalu. Ni aku rasa satu je kot. Seronok. Tak sempat tengok jet tu tadi :( Dia pergi arah barat. Aku pergi tengok arah timur. HAHA. Yang aku tahu jet tu kebiasaannya warna hijau. Masa jet tu lalu, aku ingatkan guruh sebab hari mendung. Makin lama bunyi makin dekat. Aku teka dah. Mesti jet supersonik yang kuat tu bunyi. Serius seronok tengok jet tu. Jarang dapat tengok sejak kebelakangan ni :( Aku suka bunyi dia. Turbooooooo. HAHA. Yang tak baiknya tentang jet tu, dia lepaskan CFC.

Okey, itu sahaja.