Monday, July 18, 2011

Lovahhhhh



Hoi. Aku nak edit blog tapi tak tahu nak edit apa. Aku rasa blog aku aku ni dah outdated. Memang pun kan ? Aku mengaku dengan serela-relanya. Yalah, blog aku tak lawa macam blog korang yang warna pink yang hot hot tu. Aku nak edit. Nasib baik hari ni tak ada kerja sekolah. Okay, sebenarnya ada. Sains. Aku buat malam nanti sambil tengok Pretty Little Liars <--- khas untuk gadis gedik sahaja.

Ho yeah ho yeah. Grrr. Aku nak cat balik aku punya wardrobe. Bilik aku warna pink. Happy tak ? Happy tak ? <--perbuatan gedik. Aku tak suka warna wardrobe aku. Warna kayu, okay and and and nampak ugly. <-- Mama yang design. Aku angguk angguk jelah. Jadi, I made up my mind to paint it BACCCCK :D Cream or white ? Dad, buy me gloss finish paint. I want to paint it by myself.

Weh, kau rasa aku memang ada jodoh ke hah dengan Mahatma Gandhi ? Asyik terserempak dengan dia je hari ni. Bawah tangga, kantin, surau, makmal sains. <--- Tak suka pun mamat tu. Malas aku nak cinta masa sekolah lagi. Entah apa-apa je. Dahlah banyak jerung hangus. Kan, kan ? Baik aku bercinta secara mental dengan Adam Lavine ke Jared Leto ke kan. Mental mental pun khayal sendiri je. Tak kacau orang. Haha. <-- Not funny.

Jiran aku tengah mengahambik atau dalam bahasa comel, menggondolkan pokok rambutan dan pokok kelapa aku. Biarlah. Aku pun nak pindah dah. Ambillah sementara boleh. Nanti apek baru pindah, jangan mimpilah nak jumpa rambutan ya, Alex and the clan. Ho yeah, Alex comel pulak hari ni. LOLOLOLOL.