Friday, November 5, 2010

macam biasalah kerja aku. online facebook. yalah, cuti raya keling deepavali kan ? pagi-pagi dah kena marah dengan mak ! haha. aku kan rock. bangun pukul 9. dalam hati kata "nasib baik 9 pagi kan mak ?? kalau saya bangun pukul 9 malam mak suka tak  ?" *kenyit mata kiri dekat mak sambil buat peace sign. HAHA xD


exam pun dah habis. markah arab aku memang lawa :) *pujilah sikit ! by the way, semalam aku baca science form 3. best jugak belajar pasal lung manusia. macam seronok je dunia lung tu. kalau boleh korek-korek PARU-PARU tu kan, best ? xD *pelajar yang mempunyai daya imaginasi terlebih memang macam ni. =.=' nama yang paling cute : aveoli. hihi. comel jeh :) nanti nak bagi nama anak kucing aku aveoli !


hari ni, mama bagi kertas math berhelai-helai. HAHA. mati aku. hari ni aku jadi gila gara-gara cik beeha, hazraz, atiqah dan sesiapa yang berkaitan tu. cerita pasal orang gila, masuk hospital bahagia. semua tu buat aku gembira walaupun aku stress sangat sekarang. kenapa? kau tak perlu tahu itu TOP SECRET aku yang #5. biarlah aku seorang yang tahu. pasal kertas maths tu, nantilah aku buat. petang karang ya ? sekarang ni aku malas. tangkak agak panas. otak aku tak boleh proses buat masa ni :(


ahaa. abang aku dah nak pindah solo. budak malaysia je kena pindah pergi solo. gunung merapi punya kes. meletup lagi kuat daripada semalam. aku tak tahu. dia kata berasap-asap udara. hitam je langit. mama selalu tengok video gunung merapi dekat metrotv news indonesia tu.  makin lama makin teruk gunung merapi tu aku tengok. asap dia terbang ke langit macam semacam je. takut jugak aku. tambah-tambah, hari tu hujan. air hujan dia, ya rabbi macam air longkang. hitam gila-gila. harap-harap, abang aku OKAYLAH :)


p/s: sekarang, aku addict dengan lagu 2pm - i'll be back. HAHA. *gelaklah korang.