Saturday, November 6, 2010

ontheFIRSTpageofourstory,thefutureseemedsoBRIGHT

Greeting heartless people. aku memang heartless lagi tak ada perasaan. aku dah download love the way you lie part 2. *banggalah tu. aku download pun sebab video love the way you lie part 2 kat youtube dah kena diblock oleh syarikat rakaman rihanna iaitu UMG. sorrylah hidup aku memang jiwang sejak 3-4 hari ni. aku lebih suka dengar lagu jiwang + love songs. love songs english yang dah lama-lama zaman mama aku suka dengar tu. HAHA.


malam tadi aku tak boleh tidur. rasa panas. nak pasang air-cond, malas nak bangun. malam tadi rasa macam nak lompat dari katil kuat-kuat. otak rasa cramp. rasa macam ada benda menekan-nekan. aku diam jeh :)


sekarang ni virus spongebob squarepants dah menular balik dalam diri aku. aku sekarang dah addict balik dengan game dutchman's dash. HAHA. teringat masa nak dekat upsr tahun 2008, aku main game ni bagai nak gila. *kuang kuang kuang. HAHA. sampai masuk high score. seronok gila time tu. *seronok sangat ke ? rasa puas main game tu, tengok spongebob melompat dapat puaskan hati aku. rasa macam satu demi satu GERAM aku lepas.

deuces

 love the way you lie part 2

dah dah. tu je aku nak post hari ni.

p/s: 2 pagi esok abang saya balik from solo, pulau jawa.