Sunday, February 27, 2011

It's Untitled

 

Assalamualaikum dan hello. Hari ini aku nak merapu banyak-banyak dengan harapan para penonton akan terhibur :) Ya, sengaja letak gambar Blackberry warna merah jambu tu untuk mencemburukan diri sendiri ! 



Semalam, pergi shopping dengan mama, babah dan along. Weeheee, dapat jeans Lee baru :DDD Aku beli yang straight cut je. Malas nak beli yang jenis fit sebab semakin hari semakin kembang. Pergi shopping mesti kena beli buku. Otak aku memang fikir buku. Beli buku kerja 4 buah je. Kakak aku beli 5 novel. Dia memang otak falsafah. Antara buku falsafah dia yang aku suka sangat tengok ialah Sophie's World. Suka tengok kulit buku tu je. Aku pernah baca buku tu tapi 40 muka surat je. Tebal sangat. Bestseller weh buku ni. InsyaAllah, kalau aku rajin, aku baca. Buat masa sekarang ni, memang tak ada masa.

Hari ni bangun awaaaaaaal pagi. Lepas tu, tidur balik. Mengantuk. Aku tengok cerita The 6th Day semalam. Alahhh, cerita yang klon-klon binatang guna RePet, klon manusia yang akhirnya menyusahkan diri sendiri. Ala-ala masa depanlah cerita tu. Lawak cerita tu weh. Ada part yang aku tak tahan nak gelak yang tiba bahagian bapa dia beli anak patung yang boleh bercakap tu.Tak habis tengok pun sebab tak tahan mengantuk. Kalau korang rajin, korang tengoklah movie ni dekat Youtube :) 1 bahagian, 10 minit. Nama channel Youtube untuk movie ni CrimeOverCoffee. HAHAAA. Aku plan nak tengok cerita ni hari ni lagi sekali tapi tak naklah.

GOODBYE !