Tuesday, March 1, 2011

I Had Fun and No Fun

Assalamualaikum,




Wah, seronoknya hari ni dan tak seronoknya hari ni. Korang nak dengar yang seronok dulu ke yang tak seronok dulu ? Aku nak cerita yang tak seronok dulu sebab sesebuah cerita mesti end dengan happy ending, kan ? Let's start this story, babeh !



Yang tak seronknya, markah Science dengan Kemahiran Hidup aku ni hah. Dua-dua dapat B. Masa cerita dekat abah time dalam kereta, abah chill je. Nasib baik :) Tapi aku nak cuba lagi sekali dapat STRAIGHT As untuk ujian dua. Esok, kena pakai baju kokurikulum penuh. Wahahahaa, berpanaslah esok sampai 4.30 petang macam Iffa Raziah.



Okay, cerita seronok. Rabu Khamis Jumaat Sabtu, ada tuisyen. Tuisyen SMART Hikmah. Glamor nama. RM30 sebulan. Cikgu kata tu bukan yuran tapi sumbangan ibu bapa. HAHAA. Yang baiknya, hari Rabu tak payah pergi kokurikulum dan berpanas legam dekat padang :) Jimat sunblock. Esok tuisyen, Bahasa Melayu. Weehee. Lawaaaak punya dalam kelas yang ada 36 orang tu.

Dah, aku nak buat kerja Bahasa Melayu yang telah menjadi mata pelajaran kesukaan aku ni. Bye bye :D