Saturday, April 9, 2011

Mimpi Indah

                 Hello. Muka nak bangga ni :D Kenapa ? Sebab aku mimpi dapat DSLR. Rasa tak nak bangun kot dapat mimpi tu.


                 Semalam tidur dalam keadaan resah. Asyik fikir pasal apa yang cikgu akan cakap pada Hari Terbuka. Dalam hati aku asyik fikir je "mesti cikgu Resah punya pasal, aku tidur pukul 12.30. Aku pergi dengar Jennifer Lopez gelek-gelek dengan lagu On the Floor dia tu. Aksi-aksi aku depan Mama. Dahlah dapat lens macam-macam. Paling tak tahan, bila mimpi dapat guna lens Telephoto yang panjang seperti gerabak kereta api tu. *tolong jangan gelakkan aku yang kemaruk nak benda maju tu :D

                  Oh ya ! Terlupa nak cakap dengan kau. Aku benci gila dengan benda yang berada di bawah ini. Sesungguhnya, benda ini amat menyusahkan aku bila aku nak menonton TV secara HARAM - Survivor XD





 Okay, sekian terima kasih :D