Sunday, April 24, 2011

Rolling In The Deep

Hello Jessie J-ers, friends and visitors. Boring day. Buka buka dashboard je tengok update pasal cerita seorang gadis Melayu yang bernama S. H kata dia suka menyalin dan menampal kerja orang dalam buku dia. Memang pun.

Maaflah S kalau aku cakap. Tahun lepas S banyak mendorong aku untuk menyalin dan menampal kerja orang. Tahun ni aku jarang buat kecuali kalau aku terlupa buat. Kalau tak tahu, aku tak menyalin macam Si S ni. Aku cuba buat sendiri, rujuk buku rujukan dan kalau tak reti juga, aku tanya kawan-kawan aku. Kalau dulu kerja arab, aku dan S selalu menyalin F punya. Sekarang ni dah tak buat dah :D Nak belajar buat sendiri. Tak nak salin orang punya kerja dah. Sebab aku tahu, orang lain penat mencari,  kita dengan mudah menyalin. Kalau kau jadi orang yang bukunya disalin pun, mesti kau marah.

H kata S suka tengok budak Form 6. Macam budak Form 6 tu nak dekat S je. Syok sendiri je aku tengok S ni. Aku tak dapat bayangkan macam mana gila lelakinya S ni bila Form 6 bawah masuk 8 Mei nanti. Ya Allah, mesti lagi kemaruk kan ? Lagi jealous kan ? Lagi emo kan ?

Yang cuma menyatakan perasaan hati, Miss A.