Sunday, June 5, 2011

Not Enough Sleep



Hello. Hari ni hantar abang balik Indonesia. Kali ni dia naik MAS pulak. Dalam hati aku dah set, mesti sesak punya KLIA. Malam semalam dahlah tidur dua jam je. #gilaotakgua# Bangun pukul 4.45 pagi. Lepak berangan sekejap then mandi. Gosok gigi laju-laju. #jimatmasatakmacamkau# Pakai baju yang beli hari tu buat kali pertama. Ingatkan nak rasmikan waktu rombongan hari Selasa ni. Dah gosok en, pakai jelah.

Sepanjang jalan dengar CD. Oh, hanya Tuhan yang tahu. Cehceh. Dahlah banyak lagu beat rancak. Aku ni tidur tak cukup malam tadi, lagilah naik gila. Radio kereta tu memang sengaja. Dahlah asyik play lagu Lady GaGa. Fashion of His Love ah, Hair lah, Born This Way versi joget keling ah. Lepas itu, The Edge of Glory. Dalam hati sabar, sabar. Lama-lama tak tahan, aku cakap je dengan abang aku "Boleh dengar orang gelak-gelak tak ? Aku nak Flyfm, tahu tak ?".





Then, sampai Nilai. McD ah. Nasib baik orang dua tiga ketul je :) Aku order Sausage McMuffin. #akutaklaparsangatmasatusebabmakankarimamamalamtadi# Wahahaaa. Aku habis makan dulu. Okeh, sep sep XD Aku lemah bla tiba bab kopi. Kau tahu kan kopi McD pahit nak mati ? Pahit je lebih, kalau kau minum tu akhirnya tidur jugak :P Babah tolong letakkan 3 sachets creamer and 1 sachet gula. #GEMUKAHKAU#  Makan apa semua, 7.25 pergi KLIA.

Sampai KLIA, drop Angah, salam, peluk, cium, busuk-busuk, blaaah.

Tadi dia text cakap plane dia dinaiktarafkan kepada business-class. Seronok ah !