Saturday, September 3, 2011

Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara

Assalamualaikum. Siapa yang aku sebutkan ni ? Inilah wanita yang mengutuk keras kebesaran Allah dan Nabi Muhammad. Beliau *dia tidak layak untuk dipanggil beliau* Aliah sendiri terkejut apabila membaca laman Wordpress wanita yang barangkali tidak mempunyai pegangan agama. Aliah bukannya nak mengutuk atau apa tetapi sekadar ingin mengingatkan saudara sesama Islam supaya tidak mempercayai apa-apa yang ditulis di dalam laman Wordpress wanita ini.

Klik untuk melihat dengan lebih jelas.



Menurutnya, kebebasan bersuara adalah haknya dan dia tidak mengacau sesiapa pun dengan penulisannya. Dia yang menggunakan gambar Lady GaGa yang sedang duduk di atas Kaabah sebagai gambar default dalam laman Wordpress kelihatan bangga dengan mencemuh Islam. Dia telah membangkitkan kemarahan ramai umat Islam dengan kata-kata kesatnya itu. Antaranya  :
  1. Allah swt babi yang maha kentot.
  2. Allahuakbar!! Allahuwalkhinzir!!
  3. dan banyak lagi.
Seterusnya, janganlah percaya dengan hadis-hadis "sahih" yang ditiap oleh wanita ini.  Sesungguhnya semuanya tidak benar sama sekali. Contoh hadis "sahih" yang dikeluarkan wanita ini :

Hadis Sahih Al-Bukhari 5:58:234
Diriwayatkan oleh Aisyah r.a. Nabi Muhammad bernikah dengan aku waktu aku berumur enam tahun. Kami ke kota Madinah dan menumpang di rumah Harith Kharzraj. Aku jatuh sakit dan rambutku gugur. Kemudian rambutku tumbuh kembali dan ibuku, Um Ruman, datang kepadaku apabila aku bermain buaian dengan gadis kecil yang lain. Ibuku memanggilku, lalu aku datang kepadanya tetapi aku tidak tahu apa yang dia mahu. Ibuku mencengkam tanganku dan memaksaku berdiri sebelah pintu rumah. Nafas tercungap-cungap. Apabila nafasku telah reda, ibuku mengelap air pada muka ku dan dahiku. Kemudian dia tarik diriku ke dalam rumah. Di dalam rumah itu seorang wanita Ansari berkata kepada ku, “Tahniah, Aisyah! Semoga Allah merahmati mu.” Kemudian dia menolong diriku untuk bersedia dengan majlis yang tidak kusangkakan adalah majlis perkahwinan. Dengan tiba-tiba sahaja tanpa ku sangkakan pesuruh Allah datang pada tengah hari yang terik meminta kepada ibuku untuk berkahwin dengan aku dan ibuku terus menyerahkan diriku kepadanya. Cukup umurku sembilan tahun, aku terpaksa menerima Rasulullah dengan sepenuhnya dalam perkahwinan ini.
Kelebihan Aishah dijimakkan umur 9 tahun, dinikahkan umur 6 tahun apabila babi Muhammad berumur 53 tahun ialah kepentingan golongan wanita kepada zakar baginda, yakni sesuatu yang hadis tidak mengutarakan hal ini..

Memang tidak mustahil Aisyah boleh baligh umur 9 tahun. Jika bahagian sulitnya dirangsangkan setiap malam dalam tempoh tiga tahun, kematangan seks dan hormonnya cepat bertindakbalas. Maka lubangnya juga jadi matang dan bersedia menerima jimakan zakar babi Muhammad orang tua yang berumur 56 tahun waktu Aisyah hanya berumur 9 tahun setelah babi Muhammad bermain dengan lubangnya setiap hari. Aisyah hilang daranya sebelum mencecah umur 9 tahun setelah dikoyakkan oleh baginda apabila bermain dengan Aisyah setiap malam selama tiga tahun. Cukup umur 9 tahun, senang sikit babi Muhammad untuk rogol die.

MasyaAllah. Semoga Allah mengampunkan wanita ini dan memberi hidayah dan rahmat ke atasnya / Semoga Allah memberi balasan yang setimpal dengan perbuatannya yang menghina agama Islam. Sama-sama kita berdoa ya. AMIN. Laman Wordpress wanita ini : CLICK HERE