Wednesday, August 31, 2011

Eid Mubarak

Selamat hari raya. Aku minta maap kat korang semua. Aku tahu dah terlambat. Dah raya 2 hari dah pun. Tak pe. Tak pe. Tok tok arab raya hari ni kan :P *hoyehoye* Semalam aku sakit perut. Banyak sangat mentekedarah rendang *ayat mesti macam gladiator sikit kasi gempak kasi gempak*

Kuih raya favourite kau tahun ni apa ?  Biskut Mazola atau nama gediknya makmur *kuih tunjuk pun nak bangga* Sebelum kuih tu masuk balang, aku ngap dulu. Cair di mulut gitu :P Aku makan spagetti semalam. *hoyehoye* Ngangah masak. Lepas kenyang tengok HBO ada cerita 2012. *eyoheyoh* Suka hanjeng yang bulu macam carpet shaggy tu jeh :P Lain aku tak kisah.

Kso, raya tahun ni kat rumah baru. Oh-keh-lah. Ramai kot manusia tak tahu rumah aku kat mana. Whatever. Whatever. Kau tak datang rumah aku, kuih raya off the record. Aku ngap semua. Tahun ni tak balik Kedah lagi. Kering ah my little pocket :| Kempunan nak duit raya weh. Tapi aku bukan jenis yang eksaited pergi raya keliling kampung semata-mata nak duit raya. Seposen gila.

Untuk cik beeha :D