Sunday, August 28, 2011

Television Addict



Semalam saya tengok bola. Tengok Chelsea dengan Liverpool. Ngeh. Aku tengah syok syok layan @Star Movies, out of blue + all of sudden, Abah datang tukar channel. Dahlah cerita Predators tu best. Aku diam jelah. Lama-lama best pulak tengok bola. Chelsea score berapa ah semalam ? Aku mamai sebab dah pukul 11 lebih. 3-0 eh ?

Weh, esok VMA kan ? Aku excited ni. Kalau esok raya, aku duduk rumah jelah tengok VMA. Tengah teruja ni. Siap tengok-tengok siapa akan buat performance esok. Hoho. Boleh tak ? Nak tengok Lady GaGa nyanyi You and I. Awww. Ayat ni bermakna wooo. Feeling kalau dengar betul-betul.

It's been a long time since I came around
Been a long time but I'm back in town
This time I'm not leaving without you.

Semalam aku marathon Desperate Housewives. Season 4 *kot* ke Season 7 ke, aku hentam je. Aku habiskan 3 jam tengok. Weheheee. Bree van de Kamp sangat cunlah. Pandai buat kerja rumah. Untung siapa kahwin dengan dia *dalam cerita tulah*

Dah. Aku nak pergi tengok langsir mak buat. Woohoo. Janganlah ada orang datang rumah time aku tengok VMA esok T.T