greetings. hari ni tak pergi sekolah. hehe. pukul 7. alarm lagu somebody to love pun berbunyi (lagu alarm ni dah basi. nanti aku tukar lagu only girl). sebab mengantuk lagi, aku hayun-hayun tangan aku yang penuh dengan air liur basi dekat camera handphone (snoozelah tu :P).
setelah mengsnooze alarm beberapa kali, aku pun bangun. tiba-tiba dengar bunyi KRUK KREK KREEK. aku cakap "apa benda tu ?". buka pintu bilik. aku tengok pintu depan dah terbuka sikit. "ahah ! chappy ni" (kucing aku). dia pun sapa aku (konon anggunlah dia tu). muka macam minta makan je. aku pun bagilah friskies kat kucing tu. dia makan sikit je. bising lebih. HAHA.
masuk bilik, ambil towel, mandi. hah ! lepas mandi, aku pergilah mencari roti bun di dapur. maklumlah,perut dah membebel. lepas makan, buka lappy. hehe. buka itunes, dengar lagu katy perry >the one that got away.
tidak ada penutup.
Showing posts with label rihanna. Show all posts
Showing posts with label rihanna. Show all posts
Monday, September 27, 2010
Saturday, September 11, 2010
like i'm the only girl in the world
Friday, September 3, 2010
it's raining, raining ohh baby it's raining
6.15 a.m i turned off my mobile alarm. (actually i wanna tell you that i woke up late this morning xDD) my mummy started to fuss around. woohoooo ! i grabbed my towel and rushed to the bathroom. TING ! (with magic and sparkles, i went out of my bathroom) done this, done that. i went to school.
credit : rihanna's song - umbrella (i use this song lyrics as my title as it was raining heavily this morning. ThankYou)
Subscribe to:
Posts (Atom)

